Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
April 28, 2012
Image Size
1.8 MB
Resolution
1100×1416
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,316 (1 today)
Favourites
204 (who?)
Comments
54
Downloads
35
×
A Disturbance in the Forest by iZenaku A Disturbance in the Forest by iZenaku
Just a little bit of manga/comic practice for when I make the upcoming sequel in a couple months.

Anyway, little story here . . .

Goldenberry, Littleclaw, and Silverwing were walking in the forest when they suddenly hear a disturbing cackle from one of their Clanmates not too far away. They go and check it out, and are all shocked/disturbed to see Lionblaze, picking petals off a flower, saying "Cinderheart loves me, she loves me not . . ." repeatedly followed by laughter. The three siblings stand there in shock, Lionblaze unaware of their presence.

Goldenberry: WTF IS THIS SHIT?! :iconfreakedplz:

Littleclaw: OMG HUH WHAT?! :iconicantbelieveitplz:

Silverwing: WTH?! EWW! :iconwthewwplz:

Lionblaze: HEHEHEHAWHAW! :iconimdiabolicalplz:

Face it. This is practically all that Lionblaze did for, like, four books. And honestly, I don't think he was hoping for anything much. Sorry, but I don't like Cinderheart. I like Cinderpelt. Lawl.

Hope you like it! :heart:

Warriors, Lionblaze, Cinderheart (c) Erin Hunter
Goldenberry, Littleclaw, Silverwing, Art (c) Me
Add a Comment:
 
:iconstormstrick:
StormStrick Featured By Owner Apr 26, 2013
hahaha nice
Reply
:iconapplewinkyface:
Applewinkyface Featured By Owner Apr 19, 2013  Professional Digital Artist
:iconfreakedplz:
Reply
:iconapplewinkyface:
Applewinkyface Featured By Owner Mar 30, 2013  Professional Digital Artist
LOL I laughed so hard at this. But I think Lion should have been with Midnight. I love that aring.
Reply
:iconboltdisney101:
BoltDisney101 Featured By Owner Feb 10, 2013  Student General Artist
NUU Lion should have been with Midnight :U I just loved that pairing
Reply
:iconbunifu:
bunifu Featured By Owner Jan 5, 2013
luv it

best pic on deviantart XD
Reply
:iconhollyspring:
hollyspring Featured By Owner Nov 9, 2012
funny.lol.
Reply
:iconstormstrick:
StormStrick Featured By Owner Oct 15, 2012
hahahaha nice.
[link]
[link]
Reply
:iconfoxtail36:
foxtail36 Featured By Owner Jul 26, 2012  Hobbyist Traditional Artist
LOL XD
Reply
:iconwolfp3lt:
Wolfp3lt Featured By Owner Jun 7, 2012  Hobbyist Artist
>.<' Lion is creepy...............

:faceplam:
Reply
:iconwolfp3lt:
Wolfp3lt Featured By Owner Jun 7, 2012  Hobbyist Artist
:facepalm:ing myself for previous spelling error

And now-

:facepalm:
Reply
Add a Comment: